مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 11:152021-11-21اقتصادي

اصناف متخلف ری 11 میلیارد ریال جریمه شدند


رییس اتاق اصناف شهرستان ری از جریمه 11 میلیارد و 466 میلیون ریالی واحدهای صنفی متخلف در شهرستان ری طی 2 ماه گذشته خبر داد.

- لطف الله ستاره رییس اتاق اصناف شهرستان ری با بیان اینکه در 2 ماه گذشته پنج هزار و 203 مورد بازرسی از اصناف صورت گرفته است، اظهار کرد: واحدهای صنفی این شهرستان به دلیل جرایم مختلف 11 میلیارد و 466 میلیون ریال جریمه شده اند.

وی گفت: گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، احتکار، تقلب و فروش کالای قاچاق از جمله تخلفاتی است که در اصناف متخلف شهرستان ری کشف شده است.

رییس اتاق اصناف شهرستان ری با اشاره به اخطارهای صادر شده به واحدهای صنفی افزود: بر اساس ماده 27 و 28 قانون نظام صنفی، در این مدت 255 مورد صدور اخطار، 350 مورد درخواست پلمب و 278 مورد درخواست جلوگیری از پلمب و فک پلمب به اداره اماکن ارسال شده است.

ستاره اضافه کرد: در این مدت  تعداد 281 مورد پروانه کسب صادر و 143 مورد پروانه کسب تمدید شده است.

وی با بیان اینکه اتاق اصناف شهرستان ری با همکاری سایر دستگاه های نظارتی از جمله فرمانداری ویژه شهرستان ری، اداره تعزیرات، اداره اماکن، اداره دامپزشکی و اداره بهداشت گشت های مشترک زیادی برگزار می کند، بیان داشت: اصناف متخلف باید بدانند که تمامی اقدامات آنان از طریق گشت های اتاق اصناف و گزارش های مردمی زیر نظر است و در زمان من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصناف متخلف ری 11 میلیارد ریال جریمه شدند

اصناف متخلف ری 11 میلیارد ریال جریمه شدند