مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-21سياسي

شخصیت و اندیشه های آیت الله مصباح یزدی تبیین می شود


دبیر اجرایی همایش ملی علامه مصباح یزدی فیلسوف علوم اجتماعی اسلامی از برگزاری این همایش با هدف تبیین شخصیت و اندیشه های مرحوم آیت الله محمدتقی مصباح یزدی رییس سابق موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) خبر داد.

- ایسنا/قم دبیر اجرایی "همایش ملی علامه مصباح یزدی فیلسوف علوم اجتماعی اسلامی" از برگزاری این همایش با هدف تبیین شخصیت و اندیشه های مرحوم آیت الله محمدتقی مصباح یزدی رییس سابق موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) خبر داد.

دبیر اجرایی این همایش امروز در جمع خبرنگاران، با ذکر این مطلب که آیت الله محمدتقی مصباح یزدی یک اسلام شناس به تمام معنا بود، گفت: ایشان تسلط بسیار بالایی بر علوم انسانی جدید داشت و به دلیل شخصیت سیاسیش همواره مورد هجمه های سنگینی از داخل و خارج قرار داشت.

حسام الدین مومنی شهرکی اهداف همایش را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد که تبیین و ترویج شخصیت آیت الله مصباح، شرح دیدگاه ها و گفتمان سازی عمومی بر اساس اندیشه های وی، نگاه نقادانه و بدون لکنت اندیشه های وی به دور از سیاست زدگی در چارچوب اخلاق و منطق و شکل گیری بستر تضارب آرا برای رونق و بالندگی بیشتر فلسفه های مضاف و ساحت های مختلفی علمی از اهداف مهم این همایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شخصیت و اندیشه های آیت الله مصباح یزدی تبیین می شود

شخصیت و اندیشه های آیت الله مصباح یزدی تبیین می شود