مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 09:052021-11-21سياسي

توانمندی جهاددانشگاهی به واسطه حاکمیت تفکر بسیجی است


رییس جهاددانشگاهی فارس با اشاره به حاکمیت تفکر بسیجی بر ارکان این نهاد، عنوان کرد: در جهاددانشگاهی علی رغم مشکلات موجود، اما نگاه جهادی و بسیجی چرخ توانایی و ظرفیت های این نهاد را فعال نگه داشته است.

- دکتر مظاهر بابایی یکشنبه 30 آبان در آیین گرامیداشت هفته بسیج که در مجتمع جهاددانشگاهی شیراز و با حضور رییس بسیج ادارات سپاه فجر فارس برگزار شد، ضمن تبریک این هفته، بیان کرد: از روزی که نهاد جهاددانشگاهی تاسیس شد ابتدا بسیجی بودیم و بعد جهادگر.

او با بیان اینکه در اساسنامه و فرهنگ جهاد، رویکرد بسیجی جدای از جهاد و جهادگری نیست، تصریح کرد: بسیج واژه ای کوتاه اما دارای مفاهیم عمیق است و امروز همه افراد صاحبنظر در حوزه های مختلف مدیریتی و عقیدیتی بر این باورند که این فرهنگ می تواند در همه ابعاد سازنده باشد.

رییس جهاددانشگاهی فارس افزود: امروز پس از گذشت چهار دهه از انقلاب، مشاهده می کنیم که همچنان بسیج به عنوان یک تشکل حرف برای گفتن دارد، چرا که نگاه بسیج به نظام و انقلاب و دین، یک نگاه کامل و جامع است.

بابایی ادامه داد: برخلاف اینکه تصور می شد بسیج تنها در صحنه های نبرد و دفاعی حضور دارد اما امروز حضور بسیج در همه سطوح و هرجایی که نیاز به خدمت باشد، ملموس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندی جهاددانشگاهی به واسطه حاکمیت تفکر بسیجی است

توانمندی جهاددانشگاهی به واسطه حاکمیت تفکر بسیجی است