مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 08:052021-11-21سياسي

هفته بسیج فرصتی برای زنده نگه داشتن ارزش ها است


امروز کشورهای منطقه با الگوگیری از تفکر بسیجی و برای استقلال و عزت خود در مقابل استکبار قد علم می کنند بنابراین هفته بسیج فرصتی برای زنده نگه داشتن ارزش ها است.

- ، در بیانیه سپاه انصارالمهدی زنجان، که به مناسبت هفته بسیج صادر شد، آمده است: تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که امروز پس از گذشت 42 سال از حیات پر برکت انقلاب، ثمرات حماسه آفرینی ها، فداکاری ها و تلاش های این نهاد ارزشمند انقلابی و مردمی در تمام عرصه ها مشهود است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است، امروز کشورهای منطقه با الگوگیری از تفکر بسیجی و برای استقلال و عزت خود در مقابل استکبار قد علم می کنند بنابراین هفته بسیج فرصتی برای زنده نگه داشتن ارزش ها، روحیه و معرفت بسیجی در بین آحاد ملت، بویژه نسل جوان است.

این بیانیه می افزاید: سپاه انصارالمهدی استان زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و همچنین گرامیداشت هفته بسیج و تجدید بیعت با ولی فقیه زمان و فرمانده معظم کل قوا، امام خامنه ای اعلام می دارد، نهاد مقدس مردمی بسیج باصلابت تر از گذشته و آماده تر از همیشه بوده و با شعار بسیج، پاره تن مردم و با رویکرد نهضت خدمت خالصانه و مومنانه در عرصه های مختلف، درس پشیمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته بسیج فرصتی برای زنده نگه داشتن ارزش ها است

هفته بسیج فرصتی برای زنده نگه داشتن ارزش ها است