مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 07:052021-11-21پزشكي

محک از کودکان مبتلا به سرطان در سراسر کشور حمایت می کند


تمامی کودکان مبتلا به سرطان در سراسر ایران که در بیمارستان های دولتی و دانشگاهی دارای بخش خون و آنکولوژی اطفال درمان می شوند، تحت حمایت موسسه محک قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تمامی کودکان مبتلا به سرطان در سراسر ایران که در بیمارستان های دولتی و دانشگاهی دارای بخش خون و آنکولوژی اطفال درمان می شوند، تحت حمایت محک قرار دارند و هزینه های مربوط به خدمات درمانی و حمایتی آنها توسط کارشناسان مددکاری در این مؤسسه پیگیری و مطابق درصد حمایتی پرداخت می شود.

بهناز آسنگری مدیر واحد خدمات حمایتی محک گفت: این موضوع ریشه در دغدغه دیرباز محک برای یکپارچه سازی خدمات و توزیع عادلانه آن به همه کودکان مبتلا به سرطان در سراسر کشور دارد و در برنامه راهبردی محک نیز قرار گرفته که همچنان برای توسعه آن تلاش می شود.

وی همچنین در پاسخ به سؤالی درخصوص خدمات ارائه شده توسط این واحد، افزود: بخش مددکاری در زیر مجموعه واحد خدمات حمایتی، پیگیری امور درمانی و رفاهی کودکان مبتلا به سرطان در تمام کشور را بر عهده دارد.

تشکیل پرونده، پرداخت هزینه های دارو و درمان، پرداخت هزینه های غیر درمانی، مشاوره های تخصصی مددکاری اجتماعی جهت تسهیل سازگاری کودک و خانواده با شرایط جدید از زمان تشخیص و در طی روند درمان، ایجاد شناخت نسبت به بیماری و فرآیند درما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محک از کودکان مبتلا به سرطان در سراسر کشور حمایت می کند

محک از کودکان مبتلا به سرطان در سراسر کشور حمایت می کند