مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 18:352021-11-20سياسي

کمبود اتوکلاو دلیل اصلی مشکل در دفع زباله های عفونی در قشم


فرماندار شهرستان قشم با اشاره به ضرورت راه اندازی کارگروه اختصاصی برای دفع پسماندها، گفت: با توجه به مضرات زباله های عفونی باید حل این مشکل در اولویت قرار گیرد و یک بار برای همیشه حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، علیرضا نصری عصر امروز در جلسه شورای سلامت شهرستان بیان کرد: باید ضرورت و حساسیت این مسئله برای نهادهای مسئول تبیین شود تا بودجه لازم برای این منظور اختصاص داده شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه آمار دقیق واکسیناسیون کارمندان ادارات دولتی و شرکت ها ارائه شود، تصریح کرد: واکسیناسیون آموزشی و خدماتی مدارس کاملا واکسینه شوند تا بازگشایی مدارس با جدیت بیشتری دنبال شود.

فرماندار قشم بیان داشت: نسبت به عرضه قلیان کافه ها و رستوران ها و همچنین سواحل و تفرجگاه ها تذکر جدی داده شود.

رییس اداره حفاظت از محیط زیست قشم نیز گفت: بر اساس ماده 7 قانون مدیریت پسماند، امحای زباله های عفونی بر عهده تولید کننده ها نظیر بیمارستان ها، مراکز درمانی، آزمایشگاه ها و مطب ها است و در صورت تبدیل آن به پسماند عادی مسئولیت امحا برعهده دهیاری ها و  شهرداری هاست.

صادق رستمی با اشاره به اینکه ظرفیت دستگاه امحای زباله ی بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم حدود 70 کیلو است، افزود: 100 مرکز درمانی در سطح شهرستان فعالیت دارند که برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود اتوکلاو دلیل اصلی مشکل در دفع زباله های عفونی در قشم

کمبود اتوکلاو دلیل اصلی مشکل در دفع زباله های عفونی در قشم