مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 16:152021-11-20سياسي

انسجام شهری در اجرای برنامه های مربوط به حوزه کتاب ضروری است


رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: انسجام شهری تمام دستگاه های خدماتی و اجرایی برای اجرای برنامه های مربوط به حوزه کتاب و کتابخوانی ضروری است.

- حجت الاسلام مهدی بصیرتی عصر شنبه در آیین آغاز به کار مجدد کتابخانه حضرت آیت الله مدنی کاشانی (ره) و بازگشایی کتابخانه تخصصی مدیریت شهری اظهار کرد: لازم است از فرصت های به دست آمده برای شهر مانند پایتختی کتاب ایران به درستی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه متأسفانه از فرصت پیش آمده برای شهر کاشان در ارتباط با پایتختی کتاب ایران نتوانستیم به خوبی در راستای رشد و تعالی فرهنگ کتاب و کتابخوانی استفاده کنیم، ابراز داشت: با اتخاذ تدابیر بهتر می توانستیم از این فرصت در راستای تأمین زیرساخت های لازم در راستای نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی استفاده بهتری کنیم.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با بیان اینکه انسجام شهری شامل تمام دستگاه های خدماتی و اجرایی برای اجرای برنامه های مربوط به حوزه کتاب و کتابخوانی ضروری است، تصریح کرد: در موضوع پایتختی کتاب ایران بسیاری از برنامه های پیش بینی شده متأسفانه اجرا نشد که باید این موضوع ریشه یابی شود.

وی با اشاره به اینکه کاشان هم اکنون نیز پایتختی دو سالانه نهج البلاغه ایران را در اختیار دارد، خاطرنشان کرد: اگر از این فرصت نیز که با همت و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسجام شهری در اجرای برنامه های مربوط به حوزه کتاب ضروری است

انسجام شهری در اجرای برنامه های مربوط به حوزه کتاب ضروری است