مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 13:502021-11-20اقتصادي

جزییات وام برای مناطق زلزله زده/ وعده 250 میلیون تومانی رییس بنیاد مسکن


رییس بنیاد مسکن با اشاره به تصمیمات گرفته شده برای پرداخت وام به زلزله زدگان گفت: پیشنهاد و توافق اولیه این است که حدود 180 میلیون تومان سقف تسهیلات ساخت خواهد بود و حدود 70 میلیون تومان هم سقف وام بلاعوض را پیشنهاد داده ایم که 2 میلیون تومان آن مربوط به .

- رییس بنیاد مسکن با بیان اینکه وام نوسازی و بازسازی مناطق زلزله زده در هرمزگان را 250 میلیون تومان پیشنهاد داده ایم، گفت: خانوار مستاجر به شرط تامین زمین می توانند مشمول دریافت وام ساخت شوند.

اکبر نیکزاد درباره آخرین وضعیت و اقدامات انجام شده برای بازسازی مناطق زلزله زده در جنوب کشور اظهار کرد: حدود 2 هزار و 400واحد در اثر زلزله تخریب شده اند و باید به ازای این تعداد واحد تخریب شده، خانه نوساز احداث شود.

همچنین 750 واحد هم نیاز به تعمیر دارد.

وی ادامه داد: یکسری از واحدهای دامی در برخی از روستاها آسیب دیده است.

برنامه ریزی های لازم صورت گرفته که این واحدهای دامی هم بازسازی و نوسازی شوند و مردم این مناطق از این بابت هم نگران نباشند.

رییس بنیاد مسکن با اشاره به تصمیمات گرفته شده برای پرداخت وام به زلزله زدگان گفت: معاون اول به فوریت در منطقه حضور پیدا کرد و با بازدیدهای میدانی انجام شده تصمیماتی برای بازسازی این مناطق زلزله زده اتخاذ شد که در جلسه هیات دولت هفته جاری تسهیلات سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات وام برای مناطق زلزله زده/ وعده 250 میلیون تومانی رییس بنیاد مسکن

جزییات وام برای مناطق زلزله زده/ وعده 250 میلیون تومانی رییس بنیاد مسکن