مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 13:102021-11-20سياسي

طلسم طرح های عمرانی شهر گرمی/تعطیلی کارخانه ها نگران کننده است


طرح های عمرانی در شهرستان محروم گرمی در مرحله اجرا و تکمیل گویی طلسم شده و به نتیجه نمی رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام یدالله صفری بعد از ظهر شنبه در دیدار عمومی استاندار اردبیل با مردم شهرستان گرمی اظهار کرد: هرچند در گرمی در 43 سال اخیر خدمات ارزشمندی ارائه شده اما بر این باوریم عدالت در توزیع اعتبارات و اجرای پروژه ها در این شهرستان رعایت نشده است.

وی خاطرنشان کرد: همین موضوع مردم را آزار می دهد و به رغم سپری شدن دوره مسئولیت دولت ها و مدیران مختلف طرح های عمرانی در این شهرستان پیشرفت مطلوبی نداشته است.

امام جمعه گرمی به وضعیت نامناسب جاده موران و نبود آب شرب در روستاها اشاره کرد و گفت: نه تنها در روستاها آب شربی وجود ندارد بلکه در تابستان امسال در محدوده شهر گرمی نیز و محلات ساعت ها و روزهای متمادی آب شرب وجود نداشته و اهالی به شدت از این بابت در مضیقه بودند.

حجت الاسلام صفری گرانی زمین و مسکن را در گرمی بی سابقه دانست و بیان کرد: به دلیل افزوده نشدن محدوده گرمی ساخت و ساز در این شهر با تنگناهایی روبرو شده و مردم در تأمین مسکن و حتی اجاره با مشکلات عدیده ای روبرو هستند.

وی تصریح کرد: مردم منطقه فکر می کنند مسئولان استان عمداً اجازه توسعه محدوده شهر گرمی را نمی دهند تا اهالی گرمی با مهاجرت به اردبیل در شهرک های جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلسم طرح های عمرانی شهر گرمی/تعطیلی کارخانه ها نگران کننده است

طلسم طرح های عمرانی شهر گرمی/تعطیلی کارخانه ها نگران کننده است