مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 13:102021-11-20سياسي

آفرینش پوستر بحران ملی زاینده رود در خانه هنرمندان اصفهان


کارگاه دوروزه طراحی پوستر با موضوع بحران زاینده رود به منظور تامین خوراک تصویری رسانه ها و آگاهی مردم و هنرمندان نسبت به بحران ملی کمبود آب در خانه هنرمندان اصفهان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کارگاه دو روزه طراحی پوستر با موضوع زاینده رود با حضور طراحان اصفهانی با عنوان نصف شد، نصف جهان از خشکی در خانه هنرمندان اصفهان برگزار شد که این کارگاه همزمان با افتتاح نمایشگاه زنده بود در گالری خانه هنرمندان شد.

با توجه به رسالت هنرمندان در آگاهی بخشی به مسئولان، در این کارگاه دوروزه در تاریخ (27و28 آبان 1400) در ابتدا مینا بیگی کارشناس آب منطقه ای اصفهان برای آشنایی طراحان با شرایط زاینده رود، حق آبه، شرایط کنونی آب، فرونشست ها، تالاب، برخورد با حفاری های غیرمجاز، برداشت بی رویه از آب های زیرزمینی و…توضیحاتی را ارائه داد.

پس از آن طراحان این کارگاه با حضور اساتیدی مانند استادحمیدرضا کشاورزی، حامد مغروری، سید مجتبی مجلسی و… به تولید پوسترهایی درخصوص آب پرداختند.

زاینده رود یک بحث ملی است در این کارگاه دبیر مجمع طراحان انقلاب اسلامی آیه گفت: متأسفانه بحث زاینده رود خیلی قومیتی و اصفهانی مطرح شده که هنرمندان باید در قالب هنر این دغدغه را فراتر از اصفهان بیان کنند که زاینده رود و حفاظت از منابع آبی کشور یک بحث ملی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آفرینش پوستر بحران ملی زاینده رود در خانه هنرمندان اصفهان

آفرینش پوستر بحران ملی زاینده رود در خانه هنرمندان اصفهان