مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 12:152021-11-20اقتصادي

آمادگی راهداران خوزستان برای راهداری زمستانی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از آمادگی 31 گروه ماشین آلات راهداری و 450 نیروی راهدار برای طرح راهداری زمستان امسال خبر داد و گفت: - طرح زمستانه راهداری از 15 آذرماه آغاز و تا 20 اسفند ادامه دارد.

غلامعباس بهرامی نیا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به دلیل شرایط جوی در زمستان و اهمیت تردد ایمن در محورهای استان در ایام زمستان، اکیپ های راهداری زمستانه در محورهای استان افزایش می یابد، هر چند که فعالیت راهداری و نگهداری از راه ها به صورت مستمر در طول سال انجام می شود.

وی افزود: بر این اساس و بنابر تصمیم گیری های انجام شده، برای طرح راهداری زمستانه امسال 400 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در قالب 31 گروه و 450 نیروی راهدار آماده سازی شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در خصوص محل استقرار اکیپ های راهداری در طرح زمستانه عنوان کرد: با توجه به اینکه در خوزستان بیشتر بارش ها در محورهای شمال و شمال شرقی است، عمده عملیات راهداری جاده ها در این مناطق انجام می شود.

بهرامی نیا ادامه داد: فعالیت اکیپ های راهداری در زمستان در راستای کمک به بازگشایی مسیر و فراهم کردن امکان عبور و مرور ایمن است که هر ساله در دستور کار قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی راهداران خوزستان برای راهداری زمستانی

آمادگی راهداران خوزستان برای راهداری زمستانی