مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 11:452021-11-20سياسي

سردار پوشمسی: نهادینه کردن گفتمان اقتصاد مقاومتی رویکرد جدی بسیج است


فرمانده ارشد سپاه الغدیر یزد توسعه همه جانبه کشور در گرو محوریت قرار دادن مردم و بسیج است، گفت: نهادینه کردن گفتمان اقتصاد مقاومتی رویکرد جدی بسیج برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب و توسعه اقتصادی ایران اسلامی است.

- سرتیپ دوم پاسدار رضا پورشمسی در حاشیه افتتاح  نمایشگاه را پایه گذاری کرد که برمبنای عقل خدا محور و برگرفته از دل مردم بوده که در تمام ابعاد بشری می تواند موثر باشد.

وی با اشاره به رویکرد امروز بسیج برای تولید علم، افزود: امروزه یکی از محوری ترین مباحث در حوزه بسیج مباحث اجتماعی است که به عنوان یک نهاد خدمتگزار در کنار همه دستگاه های مختلف و دولت محترم در این حوزه گام برداشته می شود.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر یزد با بیان این که در بسیج سازندگی 13 استان کارگاه بزرگ در راستای ایجاد اشتغال راه اندازی می شود، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است در هفته جاری چهار کارگاه در دارالعباده راه اندازی شود.

سردار پورشمسی تلاش برای نهادینه کردن گفتمان اقتصاد مقاومتی را رویکرد جدی بسیج برای تحقق این ممهم در کشور دانست و بیان کرد: امیدواریم با محوریت مردم که اساس و پایه شجره طیبه بسیج است بتوانیم بسیاری از مسائل اقتصادی و اجتماعی را حل و فصل نماییم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار پوشمسی: نهادینه کردن گفتمان اقتصاد مقاومتی رویکرد جدی بسیج است

سردار پوشمسی: نهادینه کردن گفتمان اقتصاد مقاومتی رویکرد جدی بسیج است