مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 11:002021-11-20اقتصادي

در دانشگاه ها هزینه ها را برای صنعت گران کرده ایم


متاسفانه در دوران کارشناسی دانشجویان را توانمند نکرده ایم و تنها می گوییم آنها در کارشناسی ارشد دوره ها را یاد بگیرند که در این شرایط هزینه را برای صنعت گران می کنیم که این فضا برای صنعت صرفه اقتصادی ندارد.

- ایسنا/اصفهان رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: متاسفانه در دوران کارشناسی دانشجویان را توانمند نکرده ایم و تنها می گوییم آنها در کارشناسی ارشد دوره ها را یاد بگیرند که در این شرایط هزینه را برای صنعت گران می کنیم که این فضا برای صنعت صرفه اقتصادی ندارد.

محمدمهدی طهرانچی، امروز (شنبه-29 آبان ماه) در همایش ملی پویش اشتغال که در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان برگزار شد، با اشاره به دو عنصر مهم پیشرفت طرح پویش، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اصفهان واحد خوراسگان و همچنین همراهی اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی اصفهان و نگاه عالمانه و جامع آنها به مفهوم اشتغال موجب شکل گیری این طرح شده است.

وی افزود: با نگاه خوب این دانشگاه آزاد و اتاق بارزگانی به طرحی رسیدیم که امروز برای آن همایش ملی به نام پویش اشتغال برگزار کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه تنها برای تربیت و ارائه دانش تخصصی خلق نشده است، متاسفانه زمانی که این نهاد وارد کشور شد، در فرهنگستان برای آنها لغت مناسبی در نظر نگرفتیم، البت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دانشگاه ها هزینه ها را برای صنعت گران کرده ایم

در دانشگاه ها هزینه ها را برای صنعت گران کرده ایم