مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-20فرهنگي

فراخوان دانشجویان ادیب توسط جشنواره شعر باران


رییس جهاددانشگاهی استان فارس با اشاره به انتشار فراخوان سومین جشنواره شعر باران گفت: این جشنواره به شکل دوسالانه و به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس و همراهی سایر دستگاه ها برگزار می شود.

- ایسنا/فارس رییس جهاددانشگاهی استان فارس با اشاره به انتشار فراخوان سومین جشنواره "شعر باران" گفت: این جشنواره به شکل دوسالانه و به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس و همراهی سایر دستگاه ها برگزار می شود.

دکتر مظاهر بابایی، در گفت و گو با ایسنا، ضمن یادآوری اینکه، پوستر جشنواره شعر باران، در آیین اختتامیه نخستین نمایشگاه فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی فارس، در شیراز رونمایی شد، گفت: محور این دوره از جشنواره سراسری شعر باران با محوریت بانوی دوعالم؛ حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می شود.

بابایی بایادآوری اینکه نخستین دوسالانه شعر باران، سال 1394 به همت جهاددانشگاهی فارس و نهادهای فرهنگی و دانشگاهی برگزار شد، گفت: امسال شاهد برگزاری سومین دوره این رویداد ادبی هستیم و امیدواریم که همچون ادوار قبلی، شاهد استقبال دانشجویان سراسر کشور همراه شود.

رییس خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، با اشاره به اینکه موضوعات این دوره جشنواره عمومی و ویژه است، گفت: بخش ویژه مختص بزرگداشت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان دانشجویان ادیب توسط جشنواره شعر باران

فراخوان دانشجویان ادیب توسط جشنواره شعر باران