مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 10:202021-11-20سياسي

تحقق کارهای نشدنی با حضور بسیجیان بن بست شکن ‏


فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اینکه بسیجیان در سال های پس از انقلاب اسلامی تاکنون ‏خدمات ماندگار فراوانی را در حوزه های مختلف مردم ارائه داده اند، - اظهارکرد: بسیجیان در همه ‏ابعاد دل به خطر می زنند، بن بست شکن هستند و کارهای نشدنی را شدنی می کنند.

‏ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سرهنگ پاسدار سیدجواد حسینی ظهر شنبه 29 آبان ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به آغاز هفته بسیج مستضعفین، بیان کرد: امسال با شعار بسیج پاره تن مردم است ، برگزاری بیش از 100 عنوان برنامه را در دستور کار قرار داده ایم که در قالب حوزه ها و پایگاه های مقاومت و 19 قشر بسیجی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه بسیج و بسیجی تابع محض ولی فقیه است و سربازان واقعی امامین انقلاب هستند، گفت: توکل به خدا، توسل به ائمه معصومین(ع) و پیشرو بودن در تمام عرصه های اجتماعی از ویژگی های بارز بسیج محسوب می شود.

وی با اشاره به خدمات ماندگار سپاه و بسیج از سال 98 تاکنون در بحث مقابله با بیماری کرونا، افزود: بسیجیان در قالب طرح شهید سلیمانی خدمات ماندگار فراوانی را انجام دادند و این رسالت همچنان ادامه دارد، همچنین در هر پایگاه واکسیناسیون ملایر شش عضو بسیج به صورت رایگان و به طور مستمر خدمات رسانی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق کارهای نشدنی با حضور بسیجیان بن بست شکن ‏

تحقق کارهای نشدنی با حضور بسیجیان بن بست شکن ‏