مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 10:002021-11-20اقتصادي

ترخیص 1400 تُن غلات دپو شده در بنادر انزلی برای تبدیل به الکل صنعتی


هزار و 400 تُن نهاده های دامی دپو شده در بنادر انزلی و کاسپین برای تبدیل به الکل صنعتی ترخیص شد.

- با اشاره به انباشته شدن نهاده های دامی به مدت بیش از سه سال در انبارهای بنادر انزلی و کاسپین، اظهار کرد: در راستای اقدام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در ماه های اخیر با اخذ مجوز سه گانه دستگاه های متولی مبنی بر استفاده از نهادهای دامی متروکه برای مصرف ثانویه و تبدیل آن به الکل صنعتی این امر در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از موجودی انبارهای بنادر به غلات و نهاده های دامی اختصاص یافته است، افزود: در بازدیدهای میدانی از انبارهای بندر انزلی و کاسپین مشاهده شد که هزار و 400 تن غلات و نهاده های دامی به دلیل بروکراسی های اداری گمرک، عدم تحویل ارز دولتی به وارد کننده از سوی بانک عامل و کوتاهی های انجام شده به مدت سه سال در این انبارها انباشته شده که به عنوان نهاده های دامی قابل استفاده نبود.

دادستان انزلی ادامه داد: با انجام مراحل قانونی و ارائه مجوز به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی مزایده رسمی برگزار و غلات غیر استاندارد برای تولید الکل صنعتی به شرکت برنده مزایده واگذار شد.

سبحانی با بیان اینکه دستگاه قضا با متخلفان مطابق قانون برخورد می کند همچنین گفت: با تبدیل این نهاده ها به الکل صنعتی علاوه بر تأمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص 1400 تُن غلات دپو شده در بنادر انزلی برای تبدیل به الکل صنعتی

ترخیص 1400 تُن غلات دپو شده در بنادر انزلی برای تبدیل به الکل صنعتی