مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 08:202021-11-20پزشكي

تاثیر دینداری بر کنترل استرس


در یازدهمین نشست علمی دانش آموختگان دانشگاه تهران که با موضوع «معنویت و سلامت روان» برگزار شد، اساتید دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران به اعلام نتایج پژوهش ها درباره تأثیر ذکرهای مذهبی بر کنترل استرس و فشارهای روانی پرداختند.

- در یازدهمین نشست علمی دانش آموختگان دانشگاه تهران که با موضوع معنویت و سلامت روان برگزار شد، اساتید دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران به اعلام نتایج پژوهش ها درباره تأثیر ذکرهای مذهبی بر کنترل استرس و فشارهای روانی پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر فاطمه نصرتی، عضو هیأت علمی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران در یازدهمین نشست علمی دانش آموختگان دانشگاه تهران با موضوع معنویت و سلامت روان ، با اشاره به پژوهش های انجام شده در دنیا درباره اثربخشی روش های دینی و فرهنگی در کنترل استرس و فشارهای روانی، گفت: بر اساس مطالعه مشترک با دکتر باقر غباری بناب استاد دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران، بحث فرایند اثرگذاری ذکرهای مذهبی مورد بررسی قرار گرفت که این پژوهش نشان داد این ذکرها موجب افزایش آرامش انسان می شود.

دبیر این نشست علمی افزود: در این مطالعه 36 منبع بررسی و 19 منبع مورد تحلیل قرار گرفت که نتایج نشان داد ذکرهای مذهبی از ابعاد مختلف می تواند به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر دینداری بر کنترل استرس

تاثیر دینداری بر کنترل استرس