مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 07:352021-11-20فرهنگي

اجرای نمایش های مرکز تئاتر کانون تمدید شد


نمایش های «آرزوهای یک موش کور» و «حیاط خانه ما» تا روز یکشنبه 7 آذر روی صحنه مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خواهند بود.

- نمایش های آرزوهای یک موش کور و حیاط خانه ما تا روز یکشنبه 7 آذر روی صحنه مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، نمایش آرزوهای یک موش کور به کارگردانی وحید نفر و نویسندگی سعید ابک که از روز 16 مهر در سالن بوستان مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه رفته است، تا هفتم آذر به اجراهای خود ادامه می دهد.

در خلاصه این نمایش آمده است: موش کور در یک شب مهتابی تصمیم می گیرد از خانه اش بیرون بیاید و در پی آرزویش که دیدن خورشید است برود.

در مسیر خود با حیوانات جنگل روبرو شده و ماجراهای شگفت انگیزی برای موش کور اتفاق می افتد.

همچنین نمایش حیاط خانه ما به کارگردانی وحید خسروی که از روز 11 آبان روی صحنه رفت، قرار بود 30 آبان به اجراهای خود پایان دهد اما تا هفتم آذر در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر کانون اجرا خواهد داشت.

داستان این نمایش در باره درخت گیلاس کهنسالی است که یک روز صبح، رنگ قرمز گیلاس تصمیم می گیرد که رنگ قرمز گیلاس نباشد و سفری عجیب را در حیاط آغاز می کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نمایش های مرکز تئاتر کانون تمدید شد

اجرای نمایش های مرکز تئاتر کانون تمدید شد