مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 06:052021-11-20اجتماعي

واکسیناسیون 700 هزار رأس دام عشایری لرستان


از ابتدای آذرماه حدود 700 هزار رأس دام عشایری که در مناطق قشلاقی شهرستان پلدختر مستقرند، برعلیه چهار بیماری واکسینه می شوند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل دامپزشکی لرستان گفت: از ابتدای آذرماه حدود 700 هزار رأس دام عشایری که در مناطق قشلاقی شهرستان پلدختر مستقرند، برعلیه چهار بیماری واکسینه می شوند.

دکتر مصطفی زبردست، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به استقرار دام های عشایری استان در مناطق قشلاقی اطراف شهرستان پلدختر و قسمت هایی از استان خوزستان، اداره کل دامپزشکی لرستان از یکم آذرماه واکسیناسیون، خدمات رسانی و ایمن سازی در برابر چهار بیماری را آغاز می کند.

وی ادامه داد: شروع طرح با واکسیناسیون آبله و تب مالت است و ماه های بعدی بحث واکسیناسیون در برابر طاعون نشخوارکنندگان کوچک و تب برفکی را انجام می دهیم.

مدیرکل دامپزشکی لرستان افزود: واکسن مورد نیاز تهیه شده و طی چهار ماهه پایانی سال در مناطق قشلاقی استان واکسیناسیون انجام می شود.

زبردست تصریح کرد: عملیات ها به صورت رایگان و با استفاده از ظرفیت بخش دولتی و خصوصی انجام می شود و حدود 700 هزار رأس دام عشایری تحت پوشش این واکسیناسیون قرار می گیرند.

وی عنوان کرد: در این طرح با 19 مرکز بخش خصوصی قرارداد بسته ایم که پیش بینی می کنیم 45 نفر از همکاران واکسیناتور در اجرای آن مشارکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 700 هزار رأس دام عشایری لرستان

واکسیناسیون 700 هزار رأس دام عشایری لرستان