مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 11:002021-11-19سياسي

زمان برگزاری اولین کنگره سبک زندگی در ایران تغییر کرد


زمان برگزاری اولین کنگره سبک زندگی که پیش از این قرار بود بهمن ماه برگزار شود،تغییر کرده و با توجه به برگزاری ششمین کنگره بین المللی و هشتمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت در این ماه، - برگزاری کنگره سبک زندگی به اردیبهشت ماه موکول شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، دکتر شاهین آخوندزاده دبیر کنگره سبک زندگی با اعلام خبر برگزاری دومین جلسه اجرایی این کنگره گفت: در این جلسه درباره زمان برگزاری کنگره، مدعوین، نوع ارائه سخنرانی ها، ارائه شفاهی، پوستر و چاپ خلاصه مقالات کنگره برنامه ریزی شد.

سخنران های مدعو کنگره انتخاب شدند و ان شاءالله با برنامه ای که طی روزهای آینده دکتر قاسمی دبیر اجرایی کنگره هماهنگ خواهند کرد زمان بندی کنگره به اجرا در خواهد آمد.

دکتر شاهین آخوندزاده همچنین 29 و 30 اردیبهشت ماه سال آینده را زمان برگزاری کنگره اعلام کرد و درباره شیوه برگزاری کنگره به صورت حضوری یا مجازی گفت: در حال حاضر بنا داریم کنگره را به صورت حضوری – مجازی برگزار کنیم اما بناست که پایه برگزاری کنگره به صورت حضوری باشد چرا که از خارج از کشور نیز سخنران خواهیم داشت و به همین منظور برگزاری مجازی را نیز در دستور کار خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان برگزاری اولین کنگره سبک زندگی در ایران تغییر کرد

زمان برگزاری اولین کنگره سبک زندگی در ایران تغییر کرد