مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-19اقتصادي

حفظ محیط زیست، سرمایه گذاری بلندمدت است/ جلوی صید ترال گرفته شود


رییس جمهور حفظ محیط زیست را موجب قدرت، امنیت و نوعی سرمایه گذاری بلندمدت و رشد تولیدات کشور دانست و گفت: برای صیانت از محیط زیست باید ارتباط دانشگاه با دستگاه های اجرایی تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر حوزه محیط زیست است و اینکه تاکنون پس از گذشت شش سال فقط 47 درصد این سیاست ها اجرایی شده به هیچ عنوان قانع کننده نیست و لازم است دستگاه های اجرایی بازنگاهی در عملکرد خود داشته باشند و در یک اقدام جمعی این عدد به رقم قابل توجهی افزایش یابد.

وی با تاکید بر اهمیت تشکیل نشست های تخصصی برای بررسی و پیگیری سیاست های کلی نظام در حوزه های مختلف، گفت: در چنین نشست هایی باید علت اجرایی نشدن بخشی از سیاست های مصوب نظام بررسی و موانع تحقق کامل این سیاست ها برطرف شود.

رییس جمهور با اشاره به ضرورت و اهمیت توجه به محیط زیست، اظهار داشت: جامعه بشری باید نسبت به تعرض و طغیان علیه محیط زیست حساس باشد متاسفانه قدرت های بزرگ بدترین استفاده را از محیط زیست به عمل می آورند و سپس با سازوکاری، از موضوع محیط زیست به عنوان حربه ای علیه کشورهای در حال توسعه استفاده می کنند همانند مساله حقوق بشر که امروز بزرگترین ناقضان آن مدعی حقوق بشر در سایر کشورها هستند.

رییسی افزود: حفظ محیط زیست باید به عنوان یک موهبت الهی برای حیات انسان و تمام موجودات زنده مورد توجه همگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ محیط زیست، سرمایه گذاری بلندمدت است/ جلوی صید ترال گرفته شود

حفظ محیط زیست، سرمایه گذاری بلندمدت است/ جلوی صید ترال گرفته شود