مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 09:052021-11-19ورزشي

دومین پیروزی ایثار شیمیدر قم در بسکتبال با ویلچر ایران


تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم به دومین پیروزی خود در پیکارهای فصل جاری لیگ برتر باشگاه های کشور دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، فصل 1400 مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور با انجام دیدارهای هفته سوم پیگیری شد و هشت تیم لیگ برتری در دو گروه چهار تیمی، چهار مسابقه حساس در شهرهای مختلف برگزار کردند که در یکی از این بازی ها تیم ایثار شیمیدر قم مقابل نماینده خراسان رضوی به برتری رسید تا دومین برد خود را کسب کند.

در شرایطی که این هفته تیم های مخابرات اصفهان و جانبازان فارس در گروه نخست مقدماتی موفق به شکست تیم های امید اراک و هیات خوزستان شدند، در گروه دوم نیز تیم های ایثار شیمیدر قم و شهروند آمل در ادامه روند پیروزی های خود از سد آویژه صنعت پارسا مشهد و هیات زنجان گذشتند.

این مرحله از بازی ها به شکل دوره ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت در حالی برگزار می شود که شاگردان عباس خاکی در تیم ایثار شیمیدر قم برابر تیم آویژه صنعت پارسا مشهد یک بازی برتری ارائه کرده و در پایان 40 دقیقه رقابت به برتری 69 بر 57 دست یافتند.

دیدارهای این مرحله به دلیل تشکیل اردوی تیم ملی جوانان ایران برای حضور در مسابقات پاراآسیایی جوانان تعطیل شد و دور برگشت بازی های مقدماتی از 25 آذر پیگیری می شود و تیم ها تا 9 دی ماه در مجموع 6 هف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین پیروزی ایثار شیمیدر قم در بسکتبال با ویلچر ایران

دومین پیروزی ایثار شیمیدر قم در بسکتبال با ویلچر ایران