مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 06:302021-11-19اقتصادي

بندر چابهار زیرساختی برای ترانزیت و تجارت ندارد


سایر بنادر کشور زیرساخت های خوبی در ترانزیت کالا دارند ولی بندرچابهار زیرساختی برای ترانزیت و تجارت ندارد و اینگونه نمی توان در تولید و سرمایه گذاری موفقیت لازم را حاصل کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سایر بنادر کشور زیرساخت های خوبی در ترانزیت کالا دارند ولی بندرچابهار زیرساختی برای ترانزیت و تجارت ندارد و اینگونه نمی توان در تولید و سرمایه گذاری موفقیت لازم را حاصل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- حسین مدرس خیابانی در بازدید از بندر چابهار افزود: بندر چابهار با اجرای فازهای بعدی و افزایش حجم تخلیه و بارگیری نیازمند آماده سازی پسکرانه ها نظیر ریل، بزرگراه و آزادراه است تا شاهد توسعه تجارت و تزانزیت باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همه برای آبادانی چابهار و تکمیل پروژه بزرگ نظیر راه و راه آهن تلاش و پیگیری کنیم چون راه آهن اصلی ترین نیاز حمل و نقل کالا با حجم زیاد است و باید سریع تر تکمیل شود.

وی به مشکلات حوزه های مختلف صیادی، تور بافی، نبود کارخانه های با اشتغال و تولید بالا و حاشیه نشینی هزاران نفر اشاره و خاطرنشان کرد: وقتی در داخل استان آب معدنی تولید می شود چرا این کالا با هزینه های زیاد از سایر نقاط کشور وارد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندر چابهار زیرساختی برای ترانزیت و تجارت ندارد

بندر چابهار زیرساختی برای ترانزیت و تجارت ندارد