مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 14:452021-11-18سياسي

سفرهای استانی رییس جمهوری، دولت را یکسال به جلو می اندازد


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سفرهای استانی رییس جمهوری، دولت را یکسال به جلو می اندازد، گفت: این سفرها در حل مشکلات استان ها و شهرستان ها بسیار موثر است.

- ، ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خرمدره گفت: سفرها فوایدی دارد که یکی آنها زیارت و دیدار مردم است که موجب آرامش مردم می شود.

وی با بیان اینکه سفرهای استانی رییس جمهوری، دولت را یکسال به جلو می اندازد، اظهار کرد: این سفرها در حل مشکلات استان ها و شهرستان ها بسیار موثر است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حل برخی از مشکلات نیاز به منابع و برخی نیاز به تصمیم گیری مسوولان دارد و ما به دنبال خانه دار شدن یک میلیون نفر هستیم و اگر با یک تصمیم بشود مردم را خانه دارد کرد باید آن را اجرایی کنیم.

عبدالملکی با بیان اینکه یک تیم قبل از سفر دولت مشکلات استان ها را بررسی می کند، ابراز کرد: با انعقاد تفاهم نامه ای با حضور مسوولان ملی و محلی برای حل آنها اقدام می شود و در سفرهای دولت، فرایندهای بسیار مفصل، موشکافانه و دقیقی صورت می گیرد و فواید بسیار زیادی برای مردم دارد.

وی ادامه داد: در این سفرها مسایل و مشکلات مناطق و شهرستان ها درک می شود و در این سفرها اطلاعات ذی قیمتی برای هیات دولت به دست می آید و ارزیابی مدیران و مسوولان محلی از دیگر فواید این سفرها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرهای استانی رییس جمهوری، دولت را یکسال به جلو می اندازد

سفرهای استانی رییس جمهوری، دولت را یکسال به جلو می اندازد