مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 13:552021-11-18سياسي

کتاب باعث توسعه شهرها و امنیت عمومی می شود


مطالعه و کتابخوانی می تواند به انسان امنیت و آرامش بدهد، بهترین سرگرمی برای انسان باشد و در عین حال باعث افزایش سطح آگاهی، - ایسنا/اصفهان فرماندار کاشان گفت: مطالعه و کتابخوانی می تواند به انسان امنیت و آرامش بدهد، بهترین سرگرمی برای انسان باشد و در عین حال باعث افزایش سطح آگاهی، دانش،  بینش و خردورزی انسان و توسعه شهرها و امنیت عمومی شود.

  علی اکبر مرتضایی، امروز(پنجشنبه_ 27 آبان) در ویژه برنامه جشن کتاب اظهار کرد: کتاب دیجیتال، هنوز نتوانسته جای حس خوب مطالعه کتاب فیزیکی را بگیرد و احساس آرامش را همانند کتاب در انسان پدید آورد.

وی تصریح کرد: انسان با توجه به عمر کوتاه و مشغله های بی پایانش هیچگاه نباید از کتاب و کتابخوانی غافل شود بلکه باید همیشه از مولفان، ناشران و دست اندرکاران حوزه کتاب بخواهد بهترین کتاب ها را در زمینه های مختلف به ویژه در راستای علاقه و استعدادش معرفی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان کاشان تصریح کرد: انسان گاهی به کتابی برخورد می کند که مسیر زندگی اش را تغییر می دهد، بنابراین انسان هیچ گاه نباید از مطالعه کتاب غفلت کرده و یا به زمان های آینده موکول کند.

وی افزود: انسان در یک زمینه و رشته، باید معلومات کافی را داشته باشد و در زمینه های متنوع دیگر مطالعه عمومی نموده و علم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب باعث توسعه شهرها و امنیت عمومی می شود

کتاب باعث توسعه شهرها و امنیت عمومی می شود