مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 11:302021-11-18سياسي

تکمیل زیست بوم فناوری در اصفهان با راه اندازی موزه علوم و فناوری


مشاور وزیر علوم در امور علمی، تحقیقاتی و فناوری از ایجاد موزه علوم و فناوری در اصفهان برای تکمیل زیست بوم فناوری خبر داد و گفت: این موزه می تواند در برقراری ارتباط مردم با فناوری بسیار موثر باشد.

- علی خیرالدین در اختتامیه شانزدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی که ظهر امروز (پنجشنبه-27 آبان ماه) برگزار شد، با اشاره به تغییر نام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال 83، اظهار کرد: در برنامه سوم، چهارم، پنجم و ششم وظایف بسیار سنگینی به عهده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حوزه فناوری گذاشته شد، اما تشکیلاتی که بتواند این وظایف را پشتیبانی کند وجود نداشت.

وی با بیان اینکه با شروع به کار دولت جدید، دیدگاه های جدیدی در حوزه فناوری مطرح شده است، گفت: پیگیر تشکیل معاونت فناوری و نوآوری در وزارت علوم هستیم، چراکه پیش از این خلایی که در وزارت علوم وجود داشت به بخش های دیگر منتقل می شد.

بر این اساس رابطه تعاملی و تکاملی با معاونت فناوری ریاست جمهوری خواهیم داشت و به دنبال این هستیم که وظایف خود را به درستی انجام دهیم.

مشاور وزیر علوم در امور علمی، تحقیقاتی و فناوری بر فرهنگ سازی در دانشگاه ها به ویژه در حوزه کارآفرینی تاکید کرد و افزود: ایجاد مراکز کاریابی، ایجاد مدرسه اشتغال، راه اندازی اتاق های فکر، کاربردی سازی پژوهش و اقتصاد آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل زیست بوم فناوری در اصفهان با راه اندازی موزه علوم و فناوری

تکمیل زیست بوم فناوری در اصفهان با راه اندازی موزه علوم و فناوری