مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-18فرهنگي

سریال «حضرت معصومه(س)» به مرحله تولید رسید


کارگردان سریال «حضرت معصومه (س)» از پایان نگارش این مجموعه تاریخی خبر داد و ابراز امیدواری کرد که از ماه های آینده بتوانند این سریال مذهبی را به مرحله تولید برسانند.

- کارگردان سریال حضرت معصومه (س) از پایان نگارش این مجموعه تاریخی خبر داد و ابراز امیدواری کرد که از ماه های آینده بتوانند این سریال مذهبی را به مرحله تولید برسانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد افشار یادآور شد: آقای عبدالعلی علی عسکری، رییس سابق سازمان صداوسیما، خیلی علاقه داشت که سریال حضرت معصومه(س) هرچه زودتر استارت بخورد.

با شناختی که از آقای جبلی داریم، مطمئن هستیم که این پرچم را ایشان بلند خواهند کرد و این راه ادامه پیدا خواهد کرد.

به گفته ی این کارگردان تلویزیون قریب به دو سال نگارش سریال حضرت معصومه (س) به طول انجامیده است و شاید حدود 12 تا 13 سال هم تحقیقات و پژوهش آن زمان برد.

سریال حضرت معصومه (س) به کارگردانی جواد افشار از مدت ها قبل بود بنای ساختش گذاشته شده بود و این کارگردان که ساخت مجموعه ای چون گاندو را در کارنامه دارد، از کارگردانی سریال حضرت معصومه (س) به عنوان توفیقی یاد کرده بود که نصیبش شده است.

حالا افشار با حضور در برنامه ای تلویزیونی با نام تشرف اعلام کرده است که نهایتا فیلم نامه را در سال گذشته به پایان رسانده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال «حضرت معصومه(س)» به مرحله تولید رسید

سریال «حضرت معصومه(س)» به مرحله تولید رسید