مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 10:402021-11-18سياسي

آذربایجان شرقی 10 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است


رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: آذربایجان شرقی 10 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده که باعث افتخار نظام جمهوری اسلامی است.

- سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر روز پنجشنبه، 27 آبان ماه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اظهار کرد: آذربایجان شرقی شهدای زیادی داشت که از جمله می توان به شهید باکری، فکوری و دو شهید محراب آیت الله مدنی و شهید قاضی طباطبایی اشاره کرد که مایه ی افتخار نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی ادامه داد: آذربایجان همیشه در طول تاریخ درخشیده که نمونه ای از آن دوران دفاع مقدس است که سپاه، ارتش و نیروی انتظامی اقدامات بسیاری انجام دادند.

وی همچنین افزود: هرچه داریم از ایثارگری و مجاهدت رزمندگان و شهدا است چرا که هویت، عزت و امنیت ما از دفاع مقدس بود؛ رهبر معظم انقلاب می فرمایند که اگر هشت سال زرین و درخشان دفاع مقدس نبود، امروزی خبری از امنیت نبود لذا اگر فعالیت هایی که در دفاع مقدس انجام شد، امروز هم انجام شوند، مشکلی نخواهیم داشت؛ امیدواریم دولت و جدید نیروهای جهادی و انقلابی مشکلات را رفع کرده و علیرغم وجود مشکلات و تهدیدات بسیار در مقابل آنها ایستادگی کنند.

سردار کارگر یادآور شد: در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس افتخار نوکری دفاع مقدس را داریم و امیدوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی 10 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است

آذربایجان شرقی 10 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است