مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 09:152021-11-18بين الملل

اعترافات صریح شکست در یمن؛ درخواست کمک هادی از سفارتخانه های غربی در عربستان


رییس ستاد مشترک ارتش وابسته به دولت مستعفی همزمان با نزدیک شدن نیروهای مقاومت به دروازه های مأرب، دست به دامان کشورهای خارجی شده و اعترافات صریحی از شکست جبهه سعودی روایت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نبرد نیروهای ارتش و کمیته های مردمی در انگلیس در یمن و سرهنگ مارت وایت من وابسته نظامی سفارت آمریکا در یمن دیدار کرده بود.

صغیر بن عزیز در راستای جلب حمایت های نظامی و لجستیکی آمریکا مدعی شده بود که دولت هادی در راستای حفظ امنیت و ثبات بین المللی در منطقه و امنیت دریایی و کشتیرانی به خصوص در تنگه باب المندب با حوثی ها می جنگد.

او روز سه شنبه نیز در ریاض با سرهنگ حرب محمد ناجی وابسته نظامی سفارت مصر در یمن دیدار کرده و گفته بود که یمن به حمایت و پشتیبانی ارتش مصر برای مقابله با حوثی ها نیاز دارد.

رییس ستاد مشترک ارتش دولت مستعفی روز دوشنبه نیز با مطلق الازیمع فرمانده ائتلاف سعودی در یمن دیدار کرده و خواستار حمایت بیشتر تسلیحاتی و لجستیکی ریاض شده بود.

این رفت و آمدها و خواهش و تمناها به وضوح تفاوت مقاومت و تکیه بر قدرت ایمان و باور به خویشتن در برابر گدایی و دست درازی به سوی قدرت های خارجی را نمایان می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعترافات صریح شکست در یمن؛ درخواست کمک هادی از سفارتخانه های غربی در عربستان

اعترافات صریح شکست در یمن؛ درخواست کمک هادی از سفارتخانه های غربی در عربستان