مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 06:152021-11-18سياسي

بهزیستی پای کار اردوهای جهادی آمد؛ از پشتکوه فریدونشهر تا سمیرم


اردوهای جهادی بهزیستی استان با نگرش نو، به دنبال کاهش آسیب های اجتماعی، ایجاد اشتغال، افزایش سطح توانمندسازی و برطرف کردن نیازهای حداقلی معیشتی جامعه هدف می باشد.

- ولی اله نصراصفهانی مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: بهزیستی استان اصفهان  با توجه به منویات مقام معظم رهبری که فرمودند: ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم ؛ اردوهای جهادی اجتماعی را از دی ماه سال گذشته با هدف ساماندهی و کاهش آسیب های اجتماعی و رفع فقر در سکونت گاه های غیررسمی در شهر اصفهان کلید زد.

  وی افزود:  این طرح در بهمن ماه سال گذشته در محلات  شهرستان فلاورجان برگزار شد و در مهرماه امسال تیم اردوی جهادی بهزیستی استان، اردوی خود را در روستاهای صعب العبور پشت کوه فریدونشهر برگزار  و امروز چهارمین اردوی جهادی در شهرستان سمیرم در حال برگزاری است.

  نصراصفهانی خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی بهزیستی استان با نگرش نو، به دنبال کاهش آسیب های اجتماعی، ایجاد اشتغال، افزایش سطح توانمندسازی و برطرف کردن نیازهای حداقلی معیشتی جامعه هدف می باشد.

مدیر کل بهزیستی اصفهان تصریح کرد: اجرای دقیق و مؤثر اردوهای جهادی اجتماعی که بهزیستی در پیش گرفته است، مشارکت همه مسؤولان در سطح است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهزیستی پای کار اردوهای جهادی آمد؛ از پشتکوه فریدونشهر تا سمیرم

بهزیستی پای کار اردوهای جهادی آمد؛ از پشتکوه فریدونشهر تا سمیرم