مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 04:552021-11-18سياسي

المان ها و ساختارهای فرهنگی شیراز متناسب با جایگاه حرم سوم باشد


رییس سازمان بسیج ادارات سپاه فجر فارس تأکید کرد: باید وضعیت المان ها و ساختارهای فرهنگی شیراز به گونه ای باشد تا هر شخصی که وارد شیراز و استان فارس می شود بتواند احساس کند اینجا سومین حرم اهل بیت(ع) است.

- ایسنا/فارس رییس سازمان بسیج ادارات سپاه فجر فارس تأکید کرد: باید وضعیت المان ها و ساختارهای فرهنگی شیراز به گونه ای باشد تا هر شخصی که وارد شیراز و استان فارس می شود بتواند احساس کند اینجا سومین حرم اهل بیت(ع) است.

جواد قناعتی عصر چهارشنبه 26 آبان در حاشیه بازدید از نمایشگاه فناوری های نرم و صنایع فرهنگی فارس جهاددانشگاهی فارس با یادآوری منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص ضرورت بازسازی ساختارهای فرهنگی، نقش تشکل های مردمی را در این عرصه یادآور شد و گفت: مهم ترین رمز ماندگاری انقلاب اسلامی، مردمی بودن آن است، هرچیزی که از دل مردم بر می خیزد و مردمی باشد و توسط مردم مدیریت و ارائه شود، قطعاً تأثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

او افزود: یکی از موضوعاتی که باید در مباحث فرهنگی بدان توجه داشت بحث ساختارهای فرهنگی یک شهر و منطقه است و در این موضوع هم توجه به المان ها و نمادهای شهری ضروری است.

قناعتی بیان کرد: آن چیزی که از المان های شهری در شیراز مشاهده می کنیم با لقبی که رهبر معظم انقلاب به این کلان شهر یعنی سومین حرم اهل بیت(ع) اعطا کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المان ها و ساختارهای فرهنگی شیراز متناسب با جایگاه حرم سوم باشد

المان ها و ساختارهای فرهنگی شیراز متناسب با جایگاه حرم سوم باشد