مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 19:302021-11-17فرهنگي

جیم کری و آنجلینا جولی به «کوی نشاط» رادیو می روند!


جیم کری، آنجلیا جولی، کلنت ایستوود و تام هنکس به عنوان شرکت کنندگان این هفته در مسابقه «کوی نشاط» حضور دارند! - جیم کری، آنجلیا جولی، کلنت ایستوود و تام هنکس به عنوان شرکت کنندگان این هفته در مسابقه کوی نشاط حضور دارند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شبکه رادیویی ایران، ندا حاجی اسماعیلی، تهیه کننده برنامه کوی نشاط با اعلام مطلب بالا درباره آیتم های این برنامه طنز گفت: هواداران پرشمار استاد دلنوا نگران وضعیت جسمانی او بوده و به بیمارستان کوی نشاط آمده اند.

با حضور اردشیر منظم بار دیگر شاهد رخدادی جدید در موسسه مالی و بی اعتبار کوی نشاط خواهیم بود و این بار موسسه با کسری بودجه ی جدی مواجه شده است.

حاجی اسماعیل افزود: کاراکترهای جیم کری، آنجلیا جولی، کلنت ایستوود و تام هنکس به عنوان شرکت کنندگان این هفته در مسابقه کوی نشاط حضور دارند.

حاجی اسماعیلی ضمن معرفی بخش های طنز این هفته گفت: برای تعامل بیشتر با مخاطبان رادیوایران، ما موضوع هفته ی بعد برنامه را نیز اعلام می کنیم، تا مخاطبان در صفحه مجازی با ما در ارتباط باشند.

وی ادامه داد: مسکن و حواشی آن موضوع بعدی برنامه کوی نشاط است علاقه مندان می توانند به صفحه مجازی koyeneshat @ مراجعه کنند و یک بیت در مورد موضوع برنامه بسرایند و یا به صورت تصویری برای ما ارسال کنند و یا صوت و تصویر خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جیم کری و آنجلینا جولی به «کوی نشاط» رادیو می روند!

جیم کری و آنجلینا جولی به «کوی نشاط» رادیو می روند!