مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 19:202021-11-17فرهنگي

نمایش های طنز هشداردهنده درباره کرونا در «صبح جمعه با شما»


برنامه طنز «صبح جمعه با شما» رادیو ایران، نمایش ها و طنزآهنگ هایی هشداردهنده با موضوع بی توجهی مردم به کرونا، تولید کرده است.

- نمایش های طنز هشداردهنده درباره کرونا در صبح جمعه با شما برنامه طنز صبح جمعه با شما رادیو ایران، نمایش ها و طنزآهنگ هایی هشداردهنده با موضوع بی توجهی مردم به کرونا، تولید کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شبکه رادیویی ایران، ساجد قدوسیان تهیه کننده، سردبیر و کارگردان برنامه صبح جمعه با شما اظهار کرد: با توجه به اینکه همچنان خطر اوج گیری کرونا در تمام دنیا پابرجاست و طبیعتا کشور ما هم از این مساله مستثنی نیست و با اینکه کارشناسان همواره در حال هشدار دادن هستند ولی متاسفانه شاهد حضور غیرضروری و پررنگ برخی از مردم در اماکنی هستیم که حتی بعضی از آنها حتی در شرایط عادی هم اتفاق نمی افتاد.

وی ادامه داد: لذا طبق تصمیم اتاق فکر برنامه صبح جمعه با شما تصمیم گرفتیم تا نمایش ها و طنزآهنگ هایی با این محور تولید کنیم که علاوه بر ایجاد فضایی مفرح و شاد در این خصوص هشدار دهنده هم باشد.

قدوسیان افزود: البته طبق روال این تنها موضوع محوری برنامه صبح جمعه با شما نخواهد بود و طبیعتا همواره در راستای رسالت برنامه که همانا بیان مطالبات مردم و طرح مسائل و مشکلات و رساندن صدای مخاطبان به مردم با زبان طنز تولیداتی خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش های طنز هشداردهنده درباره کرونا در «صبح جمعه با شما»

نمایش های طنز هشداردهنده درباره کرونا در «صبح جمعه با شما»