مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 13:402021-11-17ورزشي

میثاقیان: در شرایط سختی پدیده را تحویل گرفتم/مرگم در زمین فوتبال خواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، اکبر میثاقیان در نشست خبری پیش از بازی پدیده مشهد و ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: این دومین هفته ای است که بنده سرمربی این تیم هستم و در این مدت 10 روز تمرین کرده، 2 بازی دوستانه انجام دادیم و 10 روز است که پنجره نقل و انتقالات  تیم باز شده است.

در شرایطی سخت تیم را تحویل گرفته ام سرمربی تیم فوتبال پدیده با بیان اینکه بنده تنها 15 روز است که تیم را تحویل گرفته ام، ادامه داد: بنده جزو مربیانی هستم که با تیم های مشهدی ابومسلم، سیاه جامگان و پدیده افتخارات زیادی کسب کرده ام و اکنون در شرایط بسیار سختی تیم را تحویل گرفته ام.

وی افزود: اکنون که آن شور و هیجان قدیم در فوتبال نیست اگر یک دست و همدل نباشیم ممکن است این تیم هم مانند دیگر تیم ها نابود شود، باید کدورت ها را کنار بگذاریم و طبق سلیقه شخصی تصمیم نگیریم.

میثاقیان با بیان اینکه مالک تیم در رابطه با اتفاقات تیم تصمیم می گیرد، تکمیل کرد: من طرفدار مشهد هستم و تمام خانواده ام ابومسلمی هستیم و دوست دارم مانند ابومسلم این تیم هم در فینال جام حذفی رتبه کسب کند.

سرمربی تیم پدیده تاکید کرد: باید به یکدیگر کمک کنیم تا این تیم از شرایط فعلی خود بیرون بیاید؛ چند نفر از بازیکنان من سرما خورده و چند روزی تمرین نکرده اند ولی گفتند اگر بمیریم هم بازی می کنیم و این عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میثاقیان: در شرایط سختی پدیده را تحویل گرفتم/مرگم در زمین فوتبال خواهد بود

میثاقیان: در شرایط سختی پدیده را تحویل گرفتم/مرگم در زمین فوتبال خواهد بود