مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 13:352021-11-17فرهنگي

کتاب های برگزیده دانشگاهی معرفی شدند


برگزیدگان سومین دوره جشنواره ملی نشر دانشگاهی همزمان با سومین روز بیست و نهمین دوره «هفته کتاب» جمهوری اسلامی ایران معرفی و تقدیر شدند.

- برگزیدگان سومین دوره جشنواره ملی نشر دانشگاهی همزمان با سومین روز بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، آیین اختتامیه سومین دوره جشنواره ملی نشر دانشگاهی امروز (چهارشنبه 26 آبان) همزمان با سومین روز بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از سوی انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی با همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با حضور ناشران و مولفان در محل این پژوهشگاه برگزار شد.

در این مراسم محمد سلگی (رییس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات) ضمن پاسداشت هفته کتاب ، آن را دومین رویداد مهم مربوط به ترویج کتاب در کشور طی سه دهه گذشته دانست و درباره این اقدام انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی گفت: انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی در کنار پیشبرد و ارتقاء سطح کیفی و کمی نشر دانشگاهی کشور، تقدیر و معرفی آثار برتر را هم در دستور کار خود قرار داده که این مهم، جای تقدیر دارد.

امید است که این برنامه در سال های بعد هم ادامه پیدا کند و توجه به آثار برتر فقط منحصر به این برنامه نباشد تا از این طریق، کمکی به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب های برگزیده دانشگاهی معرفی شدند

کتاب های برگزیده دانشگاهی معرفی شدند