مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 13:102021-11-17اقتصادي

روزهای شیرین هفته تپه/ 60 هزار تن شکر آماده عرضه به بازار


مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر گفت: حدود 130 هزار تن شکر خام تولید شده که حدود 60 هزار تن از این شکر تصفیه شده و آماده عرضه به بازار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، عبدعلی ناصری، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر در اولین جشنواره ملی برداشت نیشکر اظهار کرد: شرکت توسعه نیشکر از تقریبا سال 1362 که مصوبه مجلس شد تا به الآن از فراز و فرودهای مختلفی عبور کرده اما بالاخره توانست به هدف تولید 700 هزار تن شکر برسد.

وی افزود: سیلاب فروردین 1398 باعث شد 40 هزار هکتار از اراضی از بین برود و به تاسیسات ضرر وارد شد که با توجه به ضررهای مالی، شرکت بدترین شرایط را در تابستان به خودش دید اما در نهایت با تلاش ها توانستیم رکوردهای مختلفی به ثبت برسانیم.

مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر عنوان کرد: به همت جهادگران نیشکر توانستیم 22 هزار و 621 هکتار از اراضی را کشت مجدد کنیم و 18 هزار هکتار را نیز به کشت های غیر نیشکری تخصیص دادیم که با تلفیق تجارت و تولید توانستیم به سودی خوب نسبت به سال های گذشته برسیم.

وی افزود: امسال نیز پس از پشت سر گذاشتن 31 شهریور، سود ما چهار برابر سال های قبل شد و این در حالی بود که ما خشکسالی و سیل را پشت سر گذاشته بودیم و همه این ها حاصل تلاش کارکنان و حمایت همه جانبه هیئت مدیره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای شیرین هفته تپه/ 60 هزار تن شکر آماده عرضه به بازار

روزهای شیرین هفته تپه/ 60 هزار تن شکر آماده عرضه به بازار