مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 11:552021-11-17فناوري

استقبال ایلان ماسک از مبارزه با جنگل زدایی و ارائه اینترنت به مدارس روستایی


دولت برزیل پس از انجام این دیدار با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که دو طرف در مورد راهکارهای ایجاد یک سرویس پهن باند اینترنت با کمک فناروی های ایپیس ایکس و اینترنت ماهواره ای استارلینک مذاکره کرده اند.

- دولت برزیل پس از انجام این دیدار با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که دو طرف در مورد راهکارهای ایجاد یک سرویس پهن باند اینترنت با کمک فناروی های ایپیس ایکس و اینترنت ماهواره ای استارلینک مذاکره کرده اند.

ایلان ماسک و فابیو فاریا، وزیر ارتباطات برزیل روز سه شنبه در آستین مرکز ایالت تگزاس ایالات متحده با یکدیگر دیدار و در مورد همکاری احتمالی به منظور ارائه اینترنت به مدارس روستایی و رصد جنگل زدایی غیرقانونی در آمازون با استفاده ار فناوری های اسپیس ایکس گفتگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز، دولت برزیل پس از انجام این دیدار با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که دو طرف در مورد راهکارهای ایجاد یک سرویس پهن باند اینترنت با کمک فناروی های ایپیس ایکس و اینترنت ماهواره ای استارلینک مذاکره کرده اند.

وزیر ارتباطات برزیل نیز با انتشار ویدیویی کوتاه از دیدار خود با مدیرعامل شرکت اسپیس ایکس که در حوزه فناوری های اکتشاف فضایی فعال است، از تلاش پیگیر خود برای جذب شرکت های نوآور و بدل کردن برزیل به قطب نوآوری آمریکای لاتین بر پایه اینترنت نسل پنجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال ایلان ماسک از مبارزه با جنگل زدایی و ارائه اینترنت به مدارس روستایی

استقبال ایلان ماسک از مبارزه با جنگل زدایی و ارائه اینترنت به مدارس روستایی