مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 11:352021-11-17اقتصادي

معدوم سازی 4 تن ضایعات ماهیان دریایی در لرستان/ 100 میلیون داروی قاچاق کشف شد


مدیرکل دامپزشکی لرستان با اشاره به معدوم سازی چهار تن ضایعات ماهیان دریایی، از کشف 100 میلیون داروی دامی قاچاق در این استان خبر داد.

- ، مصطفی زبردست امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران از ضبط و معدوم سازی بیش از چهار تن ضایعات ماهیان دریایی شامل کله، پوست، امعا و احشا خبر داد.

وی عنوان کرد: این مقدار ضایعات از یک خودرو حمل به دلیل نداشتن مجوز بهداشتی حمل و نامشخص بودن مبدا و مقصد بار، نداشتن شرایط حمل و نقل مناسب و شرایط ارگانولپیتک نامناسب با دستور مقام قضایی توسط اداره کل دامپزشکی لرستان ضبط و معدوم سازی شد.

مدیرکل دامپزشکی لرستان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: 31 قلم انواع داروی دامی قاچاق در بازدید های سر زده همکاران این اداره کل از مراکز دارویی در یکی از شهرستان های استان کشف شد.

زبردست عنوان کرد: ارزش تقریبی این محموله بیش از 100 میلیون تومان است، همه اقلام مکشوفه تحویل اداره اموال تملیکی شهرستان مربوط و برای فرد متخلف در مراجع قضایی استان تشکیل پرونده انجام شد.

وی از تولید کنندگان استان درخواست کرد با توجه به تمهیدات انجام شده در حال حاضر کمبود هیچ گونه دارو و واکسن در سطح استان وجود ندارد و بهره برداران داروهای مورد نیاز خود را با مشاوره همکاران دامپزشکی تهیه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدوم سازی 4 تن ضایعات ماهیان دریایی در لرستان/ 100 میلیون داروی قاچاق کشف شد

معدوم سازی 4 تن ضایعات ماهیان دریایی در لرستان/ 100 میلیون داروی قاچاق کشف شد