مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 08:402021-11-17اجتماعي

بارش باران در خراسان جنوبی / دمای صفر درجه در «زهان»


کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی از بارش پراکنده باران در در بسیاری از نقاط استان خبر داد و گفت: طی صبح امروز زهان با دمای صفر درجه سردترین نقطه استان بوده است.

- ، اظهارکرد: سامانه بارشی که از شب گذشته وارد جو خراسان جنوبی شد در مناطق شمال غرب همان طور که انتظار داشتیم شروع به باریدن کرد و طبق گزارشات برای مناطق سرایان، بشرویه، فردوس و طبس بارندگی را شاهد بودیم.

به گفته وی برای رقه بشرویه، معدن قلعه زری، طبس عشق آباد، عباس آباد قاین و کلشانه بشرویه میزان بارندگی ها 5، 4، 3 و دو میلی متر گزارش شد.

وی ادامه داد: میزان بارندگی ها برای ارسک، خرو، سرند طبس، ظاهر آباد و انارستانک یک میلی متر و برای سرایان، فردوس و بیرجند کمتر از یک میلی متر گزارش شد.

نخعی در ادامه با اشاره به پایداری شرایط جوی تا امشب، برای امروز تا اوایل شب برای مناطق شمالی، شرقی و نواحی مرکزی استان بارش پراکنده باران پیش بینی کرد.

وی از تشکیل پدیده مه در گردنه ها و جاده های کوهستانی استان و برف در نقاط کوهستانی خبر داد و افزود: طی امروز و فردا به ویژه امشب با خروج سامانه از استان کاهش محسوس دما، سرما و یخبندان شبانه پیش بینی می شود.

وی از لغزنده بودن جاده ها خبر داد و احتیاط در رانندگی به سبب لغزندگی مسیرها، کنترل وسایل گرمایشی در گلخانه ها، پرورش طیور و … به سبب کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران در خراسان جنوبی / دمای صفر درجه در «زهان»

بارش باران در خراسان جنوبی / دمای صفر درجه در «زهان»