مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 07:152021-11-17سياسي

رسیدگی به مطالبات مردم شیراز زیر ذره بین دانشجویان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، تاج بخش مسئول هسته عدالت شهری بسیج دانشجویی استان فارس به همراه افسانه خواست خدایی عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر شیراز و مسعودی شهردار منطقه 5 شیراز در بازدید از محله بنی هاشمی و مسلم از نزدیک در جریان مسائل .

- اعضای هسته عدالت شهری بسیج دانشجویی فارس به همراه عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر شیراز و شهردار منطقه 5 شیراز در بازدید از برخی مناطق در جریان مشکلات اهالی آن منطقه قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، تاج بخش مسئول هسته عدالت شهری بسیج دانشجویی استان فارس به همراه افسانه خواست خدایی عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر شیراز و مسعودی شهردار منطقه 5 شیراز در بازدید از محله بنی هاشمی و مسلم از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات اهالی آن محله قرار گرفتند.

هدف از این بازدید ها مشاهده و ارزیابی میزان پاسخگویی شهرداری مناطق نسبت به شورا و مردم، مطالبه توزیع امکانات و خدمات و پیگیری آن در سطح شورای اسلامی شهر و شهرداری و همچنین ارائه راه کار های تخصصی و عملیاتی به شورا در جهت سیاست گذاری عدالت محور است.

در این بازدید تاج بخش، مسئول هسته عدالت شهری بسیج دانشجویی استان فارس در خصوص لزوم مطالبه گری کف میدان گفت: این هسته مطالبه گر در نظر دارد در بازدید های شهری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به مطالبات مردم شیراز زیر ذره بین دانشجویان

رسیدگی به مطالبات مردم شیراز زیر ذره بین دانشجویان