مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 07:052021-11-17اقتصادي

نبود زیرساخت های لازم برای توسعه صادرات هوایی خوزستان


رییس اتاق بازرگانی اهواز با اشاره به بحث توسعه صادرات هوایی از استان خوزستان گفت: برای صادرات هوایی زیرساخت های لازم را نداریم.

- شهلا عموری در خصوص صادرات هوایی از خوزستان اظهار کرد: با توجه به تاکید رییس جمهور در خصوص بازنگری و تقویت توان و ظرفیت بخش حمل و نقل هوایی، به منظور گسترش صادرات هوایی به ویژه به کشورهای اتحادیه اوراسیا از فرودگاه ها درخواست کردیم تا پروازهایی در این زمینه اختصاص دهند.

وی افزود: امروز (چهارشنبه) نیز جلسه ای در این راستا برگزار می شود و انتظار می رود تصمیمات خوبی اتخاذ شود تا از این ظرفیت برای استان استفاده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عموری با اشاره به فسادپذیری بارهای سبزیجات و صیفی جات، تصریح کرد: متاسفانه برای صادرات در این حوزه زیرساخت های لازم از جمله کانتینرهای سردخانه دار برای انتقال بارها نداریم.

رییس اتاق بازرگانی اهواز که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، با اشاره به مشکل دیگر در صادرات هوایی گفت: همچنین با توجه به اینکه هواپیماهای باربری یارانه حمل و نقل دریافت نمی کنند، حاضر به صادر کردن بارهای صادراتی نیستند که خوشبختانه در قانون بودجه امسال یارانه حمل و نقل برای این هواپیماها در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود زیرساخت های لازم برای توسعه صادرات هوایی خوزستان

نبود زیرساخت های لازم برای توسعه صادرات هوایی خوزستان