مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 06:452021-11-17اجتماعي

ادامه سامانه ناپایدار جوی در نیمه شمالی و شرقی خراسان جنوبی


کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی با اشاره به ادامه فعالیت سامانه ناپایدار جوی طی امروز تا اوایل شب در نیمه شمالی و برخی از نقاط شرق استان گفت: - جواد نخعی امروز  در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهار داشت: با توجه به آمار دریافتی از ایستگاه های هواشناسی استان میزان بارش گزارش شده از ایستگاه باران سنجی بشرویه 5 میلی متر، معدن طبس 4 میلی متر، عشق آباد سه میلی متر، عباس آباد قاین، بشرویه، کل شانه دو میلی متر، ارسک، خلو، سرند طبس و انارستانک فردوس حدود یک میلی متر، فردوس و سرایان مقداری بارش گزارش شده است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی افزود: همچنین در ارتفاعات فردوس بارش خفیف برف گزارش شده است.

وی با اشاره به ادامه فعالیت سامانه ناپایدار جوی طی امروز تا اوایل شب در نیمه شمالی و برخی از نقاط شرق استان گفت: بارش پراکنده برف و باران در این مناطق قابل پیش بینی است.

نخعی با بیان اینکه همچنین در گردنه ها و جاده های کوهستانی تشدید پدیده مه می تواند سبب کاهش دید افقی شود، بیان داشت: طی امروز و فردا کاهش دما محسوس و قابل ملاحظه خواهد بود و پنجشنبه و جمعه سرما و یخبندان شبانه در منطقه تشدید می شود.

وی با اشاره به اینکه صبح امروز سردترین ایستگاه زهان با کمینه دمای صفر درجه سلسیوس و روز گذشته دهسلم با بیشینه دمای 25 درجه سلسیوس گرمترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه سامانه ناپایدار جوی در نیمه شمالی و شرقی خراسان جنوبی

ادامه سامانه ناپایدار جوی در نیمه شمالی و شرقی خراسان جنوبی