مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 06:152021-11-17بين الملل

ابراز نگرانی آمریکا از خشونت شهرک نشین ها علیه فلسطینی ها


سفیر آمریکا در سازمان ملل در دیدار با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از نگرانی کشورش درباره خشونت شهرک نشین ها نسبت به فلسطینی ها و شهرک سازی ها گفت.

- سفیر آمریکا در سازمان ملل در دیدار با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از نگرانی کشورش درباره خشونت شهرک نشین ها نسبت به فلسطینی ها و شهرک سازی ها گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه عبری زبان کان ، لیندا توماس گرینفیلد، سفیر آمریکا در سازمان ملل در سفر خود به اراضی اشغالی با چند تن از مقامات رژیم صهیونیستی از جمله بنی گانتس، وزیر جنگ این رژیم دیدار و گفتگو کرد.

سفیر آمریکا در سازمان ملل در دیدار با گانتس از نگرانی خود نسبت به تنش ها در اراضی فلسطینی ها و افزایش خشونت شهرک نشین ها علیه فلسطینی ها گفت و تاکید کرد: دولت آمریکا درباره شهرک سازی ها نگران است.

گرینفیلد قرار است امروز (چهارشنبه) برای دیدار با مسؤولان فلسطینی به رام الله برود.

رژیم صهیونیستی اواخر اکتبر گذشته برای اولین بار از زمان ریاست جمهوری جو بایدن در آمریکا، با ساخت 3144 واحد مسکونی جدید در کرانه باختری اشغالی موافقت کرد.

طبق بیانیه های جنبش حقوقی صلح اکنون حدود 666 هزار شهرک نشین، 145 شهرک بزرگ و 140 مجتمع پراکنده شهرک نشین ها (که از تل آویو مجوز ندارند) در کرانه باختری از جمله قدس شرقی وجود دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی آمریکا از خشونت شهرک نشین ها علیه فلسطینی ها

ابراز نگرانی آمریکا از خشونت شهرک نشین ها علیه فلسطینی ها