مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 05:402021-11-17حوادث

دستگیری سارقان میلیاردی در شهرکرد


فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری سارقان میلیاردی مرسولات پستی و کشف 59 فقره سرقت در شهرکرد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس چهارمحال و بختیاری منوچهر امان اللهی در تشریح جزییات خبر دستگیری سارقان میلیاردی در شهرکرد، اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت مرسولات پستی در شهرستان شهرکرد، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: در پی تحقیقات گسترده پلیسی و بررسی اطلاعات جمع آوری شده از صحنه های سرقت مشخصات سه سارق مشخص شد، پس از هماهنگی قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه سه سارق دستگیر و جهت بررسی بیشتر به پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری منتقل شدند.

امان اللهی عنوان کرد: سارقان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به 59 فقره سرقت مرسولات پستی، اماکن خصوصی و ساختمان های نیمه ساز در شهرکرد اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از مخفیگاه سارقان تعداد قابل توجهی مرسولات پستی، سیم و کابل برق کشف شد گفت: کارشناسان ارزش اموال مسروقه را 15 میلیارد ریال برآورد کردند.

وی در پایان با بیان اینکه این پلیس برخورد با سارقان را به جدیت در دستور کار قرار داده، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان میلیاردی در شهرکرد

دستگیری سارقان میلیاردی در شهرکرد