مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 05:002021-11-17اقتصادي

استاندار گلستان: نظارت بر بازار تشدید می شود


استاندار گلستان با تأکید بر اهمیت حمایت از مردم، گفت: تلاش داریم با تشدید نظارت بر بازار کنترل قیمت ها را انجام دهیم و در این مسیر شهروندان نیز باید هرگونه گران فروشی و عرضه خارج از شبکه را به مراجع ذی ربط گزارش دهند.

- علی محمد زنگانه عصر سه شنبه 25 آبان ماه در دوازدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان اظهار کرد: بهترین شکل نظارت صنفی است و البته در شرایط فعلی باید از ظرفیت نظارت های گروهی، با همکاری صمت، اصناف، تعزیرات، بسیج و قرارگاه 17 ربیع استفاده کنیم.

وی افزود: فرآیند 4 بخشی برای کنترل قیمت مرغ ابلاغ شده تا مسیر اخذ مجوز دامپزشکی تا عرضه در بازار مورد نظارت دقیق قرار گیرد و در واقع هرگونه توزیع خارج از شبکه به مفهوم تخلف است و با متخلفین برخوردهای قانونی صورت می گیرد.

همچنین در این جلسه عنوان شد که در سال گذشته 31 جلسه کارگروه تنظیم بازار استان تشکیل شده که 209 مصوبه داشته و 74 درصد مصوبات اجرایی و تلاش شده از کشاورزان حمایت لازم صورت گیرد و تنظیم بازار شب عید و مدیریت توزیع برنج، گوشت منجمد، مرغ منجمد، روغن، شکر، قند، سیب و پرتقال صورت گرفته است.

حسین طلوعیان، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان نیز در این جلسه گفت: بررسی و رفع مشکلات حوزه بازار، تعیین قیمت سراسری و نظارت و کنترل قیمت ها از طریق این کارگروه انجام می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گلستان: نظارت بر بازار تشدید می شود

استاندار گلستان: نظارت بر بازار تشدید می شود