مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 04:352021-11-17فرهنگي

«بدرود» روایتی از یک پنهان کاری دست جمعی


فیلم سینمایی «بدرود / Farewell» ساخته لولو وانگ فیلمساز چینی، روایتی از کوشش برای یک پنهان کاری دسته جمعی درباره اتفاقی تلخ است؛ پنهان کاری که از سر مصلحت انجام می شود اما فرجامش مطابق با پیش بینی ها نیست.

- فیلم سینمایی بدرود / Farewell ساخته لولو وانگ فیلمساز چینی، روایتی از کوشش برای یک پنهان کاری دسته جمعی درباره اتفاقی تلخ است؛ پنهان کاری که از سر مصلحت انجام می شود اما فرجامش مطابق با پیش بینی ها نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ خانم آوکافینا که به نسبت نقش خود در فیلم آسیایی های خرپول / Crazy Rich Asians میزان برون گرایی کمتری در نقش خود دارد، در این فیلم به عنوان زنی آمریکایی-چینی ایفای نقش کرده است که متوجه می شود مادربزرگش در آستانه مرگ قرار دارد اما مجبور است که آن را در این داستان کمدی براساس واقعیت به عنوان یک راز نگه دارد.

در تقریبا یک دهه ی اخیر یا کمی هم بیشتر، منتقدان از سوی افراد مجبور شده اند تا در صورت وجود بخشی در مطلب که تجربه ی فیلم برای بینندگان را تحت تاثیر قرار می دهد، آن را با دادن یک اخطار مشخص بکنند.

اما اگر در زندگی عادی و روزمرده فردی با این اسپویلرها یا لودهنده ها مواجه شود باید چه واکنشی نشان بدهد؟ اگر شما اطلاعاتی را داشتید که به صورت بالقوه می توانست ادامه زندگی یک نفر بر روی کره زمین را نابود کند برای مثال می دانست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بدرود» روایتی از یک پنهان کاری دست جمعی

«بدرود» روایتی از یک پنهان کاری دست جمعی