مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 19:152021-11-16بين الملل

آمریکا از اتباع خود خواست فورا اتیوپی را ترک کنند


دولت اتیوپی به دنبال تهدید «جبهه آزادسازی تیگرای» مبنی بر پیشروی به سمت آدیس آبابا پایتخت این کشور در سراسر اتیوپی اعلام حالت فوق العاده کرده است.

- دولت اتیوپی به دنبال تهدید جبهه آزادسازی تیگرای مبنی بر پیشروی به سمت آدیس آبابا پایتخت این کشور در سراسر اتیوپی اعلام حالت فوق العاده کرده است.

دولت آمریکا بار دیگر از از اتباع آمریکایی مقیم اتیوپی خواست تا هر چه سریعتر این کشور را ترک کنند و در عین حال تأکید کرد که واشنگتن هیچ برنامه ای برای تسهیل فرآیند تخلیه از طریق هواپیماهای نظامی یا تجاری خود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دنبال بالاگرفتن درگیری ها میان شورشیان جبهه آزاد سازی تیگرای و دولت فدرال اتیوپی، وزارت خارجه ایالات متحده روز سه شنبه در بیانیه ای خواستار خروج فوری اتباع خود از این کشور آفریقایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، دیروز (دوشنبه) هم ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا از آمریکایی های مقیم اتیوپی خواست که فوراً کشور را ترک کنند و تأکید کرد که هیچ گونه تخلیه نظامی همانند افغانستان انجام نخواهد شد.

دولت اتیوپی به دنبال تهدید جبهه آزادسازی تیگرای مبنی بر پیشروی به سمت آدیس آبابا پایتخت این کشور در سراسر اتیوپی اعلام حالت فوق العاده کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا از اتباع خود خواست فورا اتیوپی را ترک کنند

آمریکا از اتباع خود خواست فورا اتیوپی را ترک کنند