مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 14:502021-11-16اقتصادي

فرود چکش حراجی بزرگ هنری بر سند یک طلاق


این مجموعه قبل از حراج در نیویورک در شهرهایی چون تایپه، هنگ کنگ، پاریس و لندن به نمایش گذاشته شده و ارزش تخمینی آن در حدود 400 میلیون دلار برآورد شده بود.

- حراج مجموعه بزرگی از آثار هنرمندان معروف چون اندی وارهول و جکسون پولاک که به منظور تقسیم اموال یک زوج آمریکایی در نیویورک انجام شد، بیش از 670 میلیون دلار عایدی داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز سه شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از بی بی سی انگلیسی، مجموعه ای از 35 نقاشی و مجسمه متعلق به هری مکلو سرمایه دار آمریکایی و همسر سابقش، لیندا، روز گذشته (دوشنبه، 24 آبان) در نیویورک به مزایده گذاشته شد و در مجموع بیش از 676 میلیون دلار فروش کرد.

یکی از آثار به فروش گذاشته شده در این حراجی نقاشی شماره 7 از مارک روتکو بود که به قیمت 82 میلیون و 500 هزار دلار فروخته شد.

هویت خریدار این تابلو فاش نشده اما به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز، رقابتی تنگاتنگ میان نمایندگان مشتریان آسیایی برای خرید این تابلو در جریان بوده است.

همچنین تابلوی شماره 17 (1951) جکسون پولاک 61 میلیون و 200 هزار دلار چکش خورد و تابلوی 9 مرلین اندی وارهول که در مدت کوتاهی پس از مرگ مرلین مونرو بازیگر به یاد او کشیده شد نیز در این حراجی به قیمت 48 میلیون و 500 هزار دلار فروخته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرود چکش حراجی بزرگ هنری بر سند یک طلاق

فرود چکش حراجی بزرگ هنری بر سند یک طلاق