مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 14:152021-11-16سياسي

واکسن نزده ها در استان سمنان شناسایی شوند/ بازرسی محله به محله


استاندار سمنان بابیان اینکه اجرای مصوبات ستاد کرونا در استان باید به طور جد پیگیری شود، گفت: افراد واکسن نزده محله به محله در استان باید شناسایی و ترغیب به واکسیناسیون شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباید به صورت هفتگی برگزار شود، ابراز داشت: دستیابی به رتبه های برتر و شاخص کشور و پوشش 100 درصدی در حوزه تزریق واکسن کرونا در استان سمنان پیگیری می شود.

وی ضمن بیان اینکه امروز در استان هیچ موضوعی مهم تر از مبحث کرونا و سلامتی مردم نیست، افزود: فرمانداران، اعضای ستاد استانی کرونا و مدیران عضو کمیته واکسیناسیون نسبت به این مهم توجه جدی داشته باشند و مصوبات را به سرعت اجرایی کنند.

استاندار سمنان بابیان اینکه استان سمنان باید در بحث مقابله با بیماری منحوس کرونا و پوشش تزریق واکسیناسیون کشور سرآمد باشد، ابراز داشت: برای تحقق این مهم می بایست از ظرفیت اتاق بازرگانی، اصناف، سازمان های مردم نهاد، روحانیون، بسیج و سایر موارد به صورت جدی و مستمر استفاده شود.

هاشمی با بیان اینکه شناسایی نقطه به نقطه و محله ای افرادی که واکسن کرونا را تزریق نکردند امری ضروری است، تصریح کرد: به این منظور تیم های سیار واکسیناسیون کرونا در استان باید تقویت شده و طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت جدی اجرایی و از ظرفیت بسیج نیز استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن نزده ها در استان سمنان شناسایی شوند/ بازرسی محله به محله

واکسن نزده ها در استان سمنان شناسایی شوند/ بازرسی محله به محله