مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 12:302021-11-16فرهنگي

نامزدهای «آسترید لیندگرن» از چالش جهانی شدن گفتند


در نخستین روز از «هفته کتاب»، نامزدهای ایرانی جایزه «آسترید لیندگرن» به گفت وگو در مورد چالش های حوزه کتاب و جهانی شدن ادبیات کودک پرداختند.

- در نخستین روز از هفته کتاب ، نامزدهای ایرانی جایزه آسترید لیندگرن به گفت وگو در مورد چالش های حوزه کتاب و جهانی شدن ادبیات کودک پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، از سلسله نشست های تخصصی فرهنگی و ادبی کانون همزمان با اولین روز کتاب و کتاب خوانی فریدون عموزاده خلیلی، جمشید خانیان و حمیدرضا شاه آبادی، نامزدهای ایرانی جایزه آسترید لیندگرن به تشریح دیدگاه های خود درباره جهانی شدن ادبیات، ویژگی های آثار لیندگرن و.

پرداختند.

این گفت وگو با مدیریت حسین تولایی، از شاعران و کارشناسان کانون و حضور محمود مروج، معاون فرهنگی کانون، انسیه موسویان، مدیرکل آفرینش های ادبی و هنری، افسون امینی، مدیرکل آفرینش های فرهنگی، ابوالقاسم سلیمانی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل کانون و جمعی دیگر از مدیران کانون برگزار شد.

فریدون عموزاده خلیلی در این نشست که همزمان با بیست ونهمین دوره هفته کتاب در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، در رابطه با بسترهای لازم برای جهانی شدن ادبیات کودک گفت: روند جهانی شدن ادبیات که ادبیات کودک و نوجوان نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای «آسترید لیندگرن» از چالش جهانی شدن گفتند

نامزدهای «آسترید لیندگرن» از چالش جهانی شدن گفتند